Сайт директора
Вільшанської ЗШ І-ІІ ступенів
Сердюк Світлани Олексіївни

Меню сайту
Новітні технології
Категорії розділу
Методична скарбничка вчителя зарубіжної літератури [6]
Головна » Файли » Методична скарбничка вчителя зарубіжної літератури » Методична скарбничка вчителя зарубіжної літератури

Бінарний інтегрований урок-мікс
[ ЗАВАНТАЖИТИ (22.2 Kb) ] 17.02.2016, 12:34

                                  Бінарний інтегрований                      

                                   урок-мікс (хвильовий)

Тема: Казки – чарівні проповідники доброти і милосердя.

Мета: помандрувати сторінками казок, відновити, узагальнити, закріпити знання про казки, пригадати героїв; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати доброту, працелюбність.

Випереджальне завдання: ілюстрації улюблених героїв, інсценізація казки,

виразне читання уривків казок.

                          Хід уроку

І.   Вступне слово вчителя.

Сьогодні у нас особливий день і особливий урок. Ми з вами разом поринемо ще раз у чарівний світ казок з різних боків навчальних предметів це і читання та література, і мова, і образотворче мистецтво, і музика, і театр.

 Ви ще раз переконаєтесь, що добро передається по колу, а на дорогах життя завше перемагає справедливість і порядність. Чарівний світ казок знайомий кожному з дитинства чи не так?

  • Назвіть  казки, які ви пам'ятаєте?

  • Чим вони вам запам'ятались?

  • Які казкові герої стали улюбленими?

Виразне читання уривків із казок.

ІІ. А зараз помандруємо по сторінках казок.

1 станція   Ілюстраторів та авторів.

Охарактеризувати улюбленого героя намальованого вдома

 

 

2 станція Театралізована.

Інсценізація казок.

3 станція Кращий знавець казок.

  • Вікторини:

  • Казка:

  • -Я приготувала для вас цікаве випробування. Спробуйте відгадати за цими предметами,що є в моїй торбинці, назву відомої вам казки. Готові?

  • Предмети:

  • -        Горіх («Три горішки для Попелюшки»)

  • -        Яблуко («Срібне блюдечко і наливне яблучко»)

  • -        Шкарлупа від горіха («Дюймовочка»)

  • -        Дзеркало («Білосніжка»)

  • -        Рибка («Казка про золоту рибку»)

  • -        Колобок («Колобок»)

  • -        Рукавиця («Рукавичка»)

  • -        Шапочка («Червона шапочка»)

  • -        Колосок («Колосок»)

  • -        Молодці ,дітки! Чудово справились із завданням!

 

А загадки вмієте розгадувати?

Готові слухати мої загадки?

«Туп-туп! Взяв дід ріпку за зелений чуб…»

«…битий небиту везе…»

«…Ото як підріс Івасик, став просити батька…»

«…Котику, братику. Несе мене Лиска…»

«…а подай мені, баране, отую вовчу голову…»

«Дід плаче, баба плаче…»

«Кізонько моя мила, кізонько моя люба…»

Конкурс «Відгадай назву казки»

-Я проказую перші слова з назви казк,. а ви відгадайте її назву.

«Іван –Царевич і …»  (сірий Вовк)

«Сестриця Оленка і…»(братик Іванко)

«Царівна-…» (Жаба)

«Микита…»(Кожум’яка)

«Лисиця і…» (Журавель)

«Гуси-…» (Лебеді)

«За щучим …» (велінням)

«Білосніжка і…» (сім гномів)

«Сказка о царе…»(Салтане)

Учитель зачитує уривок, а ви відгадайте, з якої це казки.

1. ″ Кличе дочка собачку Хвінку: ″ Ходи, Хвіночко,не лежи…″ (″ Ріпка ″)

2. ″ Котику, мій братику!

Несе мене лиска

За кленові ліси, за крутії гори,

За бистрії води… (″ Котик і півник ″ )

3. ″ Гуси-гуси, гусенята!

Візьміть мене на крилята

Та понесіть до батечка,

До рідної матінки!″ (″ Івасик-Телесик ″)

4. ″ Я - вовчик-братик. Пустіть і мене до себе жити. ″ (″ Рукавичка ″)

5. ″ Зварила молочний кисіль, та й розмазала тоненько по дну тарілки …″ (″ Лисиця і Журавель ″)

6. ″ Пішла баба до воза, глянула: нема на возі ані коміра, ані риби.″ (″ Лисичка і Вовк ″)

7. ″ Стоять вони за коморою, коли дивляться, аж із хати виходить дівчина з коромислом: така гарна! Тільки кривенька трошки…″ ( ″ Кривенька качечка ″)

8. ″ - Доброго здоров’ячка!

- Пустіть переночувати!

- Ой, Лисичко-сестричко, у нас хатка маленька, ніде буде тобі лягти!

- Дарма, я під лавкою зігнуся, хвостиком обгорнуся та й переночую. ″ ( ″ Лисичка-сестричка ″)

9.  Ідуть та й ідуть. Посеред поля лежить вовча голова. («Цап та баран»)

10. Прийшов півник додому, знов кличе мишенят. («Колосок»)

11. Мерзни, мерзни, вовчий хвіст! («Лисичка-сестричка і вовк-панібрат»)

12.  Веде його лисичка до своєї хати,— так уже йому годить: уловить курочку, то сама не їсть, а йому принесе. («Пан Коцький»)

13. Ні, дідусю, я не пила, я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий листочок... («Коза-дереза»)

14. А в тій хатці усе зелене: і стіни зелені, і лавки зелені, і жінка зе¬лена, і діти, сказано — все, все. («Ох»)

15.  Вовк зразу до боку, хотів смоли віддерти. Драв-драв та зубами й зав'яз, що ніяк уже й не від¬дере: що хоче назад, то ніяк. («Солом'яний бичок»)

16. Виходять на узлісся, аж стоїть груша, і на ній бубликів ряс¬но — аж віти

гнуться. («Язиката Хвиська»)

 

 

«Назвати казки за ілюстраціями до них»

По черзі учитель  показує  ілюстрації і  дає завдання: - Назвати до якої казки належить дана ілюстрація?

 

 

4 станйія  Музична.

Угадайте казку за мелодією.

5 станція Логічна.

-Оголошуємо конкурс «Дитяча забава».Бажаючі на швидкість складають пазли.

ІІІ. Підведення підсумків.

ІV.Домашнє завдання. Скласти казковий кросворд.

 

Категорія: Методична скарбничка вчителя зарубіжної літератури | Додав: svetserdyuk
Переглядів: 234 | Завантажень: 15 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Годинник
Слайдшоу
Сьогодні день...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Акваріум
Друзі сайту
 МОН України
 Відділ освіти
 Блог Гонти Т.В.

Сердюк С.О. © 2018
uCoz