Сайт директора
Вільшанської ЗШ І-ІІ ступенів
Сердюк Світлани Олексіївни

Меню сайту
Новітні технології
Категорії розділу
Методична скарбничка вчителя зарубіжної літератури [6]
Головна » Файли » Методична скарбничка вчителя зарубіжної літератури » Методична скарбничка вчителя зарубіжної літератури

Контрольна робота з зарубіжної літератури 9 клас
17.02.2016, 12:47

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

9 клас

Початковий рівень(кожна правильна відповідь 0,5 бала)

  1. Укажіть значення слова barocco:

    1. «вигадливий, химерний»;

    2. «філософський, мудрий»;

    3. «приємний, милий»;

    4. «взірцевий, красивий»

  2. Якою особистістю є типовий герой літератури бароко:

    1. гармонійною;

    2. героїчною;

    3. бунтівливою;

    4. мрійливою

  1. Укажіть, як називали добу класицизму у Франції:

    1. «доба Расіна»;

    2. «доба Корнеля»;

    3. «доба Мольєра»;

    4. «доба Лафонтена»

  2. Які людські вади нещадно викриваються в комедії «Міщанин-шляхтич»:

    1. жадібність, скупість:

    2. марнославство, претензії на аристократизм;

    3. лінощі, дармоїдство;

    4. хитрість, лукавство

  3. Який конфлікт є центральним у повісті «Простак»:

    1. між суспільством і Гуроном;

    2. між Гуроном і Гордоном;

    3. між Гуроном і Сент-Ів;

    4. між монархією і церквою

  4. Що є рушійною силою розвитку світу згідно з «Фаустом»:

    1. боротьба багатих і бідних;

    2. боротьба добра зі злом;

    3. добро;

    4. багатство

Середній рівень (кожна правильна відповідь 1 бал)

  1. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму:

    1. єдність дії;

    2. єдність характерів;

    3. єдність місця;

    4. єдність часу

  2. Укажіть, хто з цих авторів не жив у добу Просвітництва:

    1. Г. Гейне;

    2. Д. Дідро;

    3. Ж.-Ж. Руссо;

    4. Вольтер

  3. Запишіть літературний термін, якому відповідає визначення: «Драматичний твір, який ґрунтується на гострому конфлікті героя із суспільством, оточенням, психологічних переживаннях героя, як правило, закінчується його загибеллю»

Достатній рівень (кожна правильна відповідь 1 бал)

  1. Установіть відповідність між жанрами та їх класифікацію у мистецтві класицизму:

    1. трагедія                                      А. піднесений

    2. комедія                                       Б. високий

    3. драма                                          В. середній

                               Г. низький

  1. Установіть відповідність між творами та їх жанрами:

  1. «Життя – це сон»                                      А. трагедія

  2. «Простак»                                                  Б. драма

  3. «Фауст»                                                      В. комедія

  4. «Міщанин-шляхтич»                                 Г. повість

                                                             Д. поема

  1. Укажіть, які твори належать перу Гете:

    1. «Простак»

    2. «Фауст»

    3. «Вільшаний король»

    4. «Страждання юного Вертера»

Високий рівень (кожна правильна відповідь 1,5 бала)

Дати розгорнуту відповідь на 2 запитання:

  1. Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх?

  2. Перемогти в собі звіра – це особиста проблема Сехисмундо чи вічна проблема кожної людини?

  3. Чому Гуронові так важко прижитися в «цивілізованому суспільстві?

  4. Гете – геній доби Просвітництва.

Категорія: Методична скарбничка вчителя зарубіжної літератури | Додав: svetserdyuk
Переглядів: 918 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Годинник
Слайдшоу
Сьогодні день...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Акваріум
Друзі сайту
 МОН України
 Відділ освіти
 Блог Гонти Т.В.

Сердюк С.О. © 2018
uCoz